500 olästa

2012-08-09 kl. 21:07:46 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Ramla inte av stolen nu men, här kommer andra inlägget på två dagar! ;-)
 
Har nyss suttit och rensat bort en sisådär 500 olästa mail i inkorgen... inte en dag för sent! Har inte haft någon ork till något utöver det absolut nödvändigaste den senaste tiden alltså, datortid har det inte blivit mycket av till exempel. Och har det blivit någon så har det varit saker som att glo på facebook och bloggar, där jag inte behöver göra något själv. Och kanske kika in på mailen, men sen stänga ner lika snabbt igen pga röran där ;-) Men nu börjar jag äntligen få lite ork igen, trots att lillan fortfarande krånglar på nätterna så somnar hon åtminstonde tidigt på kvällen vilket innebär lite ensamtid för mig. Och det är välbehövligt vill jag lova, efter att ha haft ett litet plåster i 7 månader :-) Hon är fortfarande mammig, men inte lika snuttig längre och så länge hon är pigg och mätt så går det bra att vara ifrån mammas famn lite också ;-)
 
Så ja, nu kanske jag t.o.m (jag garderar mig med ett kanske...) kan komma igång med bloggen igen. Det vore kul, mest för att få ner livet på pränt. Det är ju så mycket man glömmer annars.
 
Imorgon har vi iaf planer på att åka till Jysk och köpa nya hyllor till Fabians rum, för pengar han har fått i födelsedagspresent. Sen lär det bli en rejäl sortering i hans rum innan de kommer in, så nog lär vi inte få tråkigt imorgon inte... haha.
 
Nu ska jag kika igenom bilderna från den senaste tiden och välja ut 100 st som ska framkallas, man får ju passa på när det är gratis hos FujiDirekt :-)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback