Nya hyllor till Fabian.

2012-08-10 kl. 22:41:31 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Nya hyllorna i Fabians rum. Vi kan ju låtsas att resten av rummet också ser såhär välstädat ut ;-) haha. En liten sortering hanns med idag, men de gamla hyllorna står fortfarande kvar med en hel del som måste gås igenom. De gamla hyllorna är dessutom höga hyllor med betydligt fler hyllplan, men det mesta fick ändå plats i de nya. Förutom rit och pysselgrejer, men det ska förhoppningsvis få plats i ett skrivbord istället inom det närmaste. Dags att byta ut det lilla bordet han har som han ändå aldrig sitter vid. Stora killen nu ju!


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback