En stor dag

2012-02-26 kl. 23:59:41 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Idag är en stor dag här hemma. Fabian har nämligen bajsat på toaletten för första gången! Det kanske inte låter så stort i andras öron men har man haft barn med bajsa-på-toaletten-skräck förstår man nog :-) "Fyra bajsar" blev det och det gick han och skröt om sen ;-) Vår stora duktiga kille! ♥

Sådär, då har jag lyckats få till ett såntdär blogginlägg om bajs som bara småbarnsföräldrar får till...



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback