Flickigt

2012-02-21 kl. 11:20:39 Skrivet i:
Shopping | Kommentarer (0)


... från Lindex alltihop.

Kan ju inte förneka att det blir mycket flickiga saker till flickan i familjen. Så går det när mamman i familjen släpps lös på flickavdelningen, eller mormorn för den delen ;-) För visst finns det mycket sötare kläder till flickor än pojkar? Även om det börjar bättra sig på "pojksidan" (vilket för övrigt är ganska löjligt, flick- och pojksidor alltså) jämfört med när Fabian var bebis. Ellie växer iaf så det knakar just nu, det är helt otroligt vad fort det går. Inte märks det att hon är en liten prematuris längre inte. Så nu behövs det mer kläder i stl 56 för 50 är minsann för litet i många plagg redan. Kläderna ovan hade gärna fått flytta in i minigarderoben :-)

 



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback