Ny jacka till Fabian

2012-03-17 kl. 21:56:00 Skrivet i:
Shopping | Kommentarer (0)


Storebror i familjen har fått en ny vårjacka idag. Jag måste säga att årets jackor på Kappahl, H&M och Lindex är otroligt tråkiga? Förut har det varit stjärnor, härliga färgkombinationer och mönster hit och dit. Detta året är det enfärgat och på sin höjd tvåfärgat. Nä, tråkigt var ordet. Men denna från Kappahl blev det och den är ju faktiskt helt okej :-) Den gröna färgen ser dock annorlunda ut i verkligheten. Storlek 104 blev det, vi har en stor kille här hemma nu.

Nu fattas det bara vårskor, gummistövlar, mössa/vantar och överdragsbyxor... haha.



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback