Sluta med nappen

2012-03-27 kl. 08:18:53 Skrivet i:
Fabian ♥ | Kommentarer (0)

Nu har Fabian sovit tredje natten utan sin älskade napp. Måste säga att det har gått mycket enklare än vad jag hade förväntat mig, den där nappen har ju verkligen varit hans käraste ägodel. Men vi har lovat honom en cykel om han slutar så att han ska bli lite motiverad :-) Igår morse var det dock jobbigt och han var jätte ledsen, då ville han minsann inte ha någon cykel utan han ville ha sin napp. Men det gick över ganska fort, och igår kväll var det knappt något tjat om nappen och idag har han hittills inte nämnt den alls.

Så nu letar jag 12" cyklar för fulla muggar. Han vill helst av allt ha en röd eller grön cykel, vilket genast gör det hela lite mer komplicerat ;-) Men jag jobbar på det, haha. Ska väl kika i affärerna här i Mora, och håller koll på Blocket också för den delen. Där dök upp en jätte fin röd cykel som dock hann bli reserverad alldeles innan jag mailade om den, så typiskt! Men om personen som skulle ha den mot förmodan inte dyker upp imorgon så skulle vi få den.

Nu måste jag ringa och avboka en läkartid, och sen myspysa lite med min lilleman innan Ellie vaknar :-) Idag startade dagen tidigt förresten, har varit vaken sedan 6-tiden då lilltjejen ville ha mat, och sen kom Fabian upp strax innan 7. Vilket ju förövrigt "egentligen" är innan 6, hallå eller?! Dags att införskaffa rullgardiner tror jag bestämt, för enligt Fabian kan man inte sova när det är ljust ute, hrm - hur ska det gå i sommar?



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback