Torsdag

2012-03-01 kl. 23:45:29 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)


♥ ute på promenad ♥ i väntan på pappa & storebror ♥

Det blev en ganska lång promenad med ett stopp på lasarettet och ett på Kappahl. Fyllde på lagret med strumpor och kalsonger åt storebror i huset. Sen mötte vi upp pojkarna som kom från dagishämtning och handlade middag. Jag och Fabian åkte hem medans A tog Ellie i vagnen och hämtade ut paket på Maxi eftersom vi hade hennes bilstol hemma. Och medans de var borta så passade jag på att dammsuga och plocka lite här hemma. Det brukar kunna vara ganska svårt att hinna med sånt med mitt lilla plåster som vill äta hela tiden annars, så det var skönt att få det lilla gjort iaf.

Sen har det inte hänt så mycket mer. Jag har haft min givna plats i soffan med Ellie vid bröstet hela kvällen som vanligt ;-) Har tittat på One tree hill och pratat med mamma i telefon under tiden iaf. Nu sover hon som en stock, men jag ska ta och ge henne sin kvällsflaska snart och efter det brukar hon ha en vakenstund. Alltid lika roligt när man själv är halvdöd och redo för sängen vid 21 ;-)



Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback