Ring

2012-09-26 kl. 14:33:00 Skrivet i:
Shopping | Kommentarer (0)

 
Har fått hem min efterlängtade namnring! Bloggade om den för ganska precis ett år sedan, och nu äntligen är den min :-)
Ligger just och slappar lite i soffan medan Ellie middagslurar och Fabian gör Wii-gubbar, roligare än att spela tydligen :-) Men snart är det dags att släpa sig upp och tvätta och fixa middag. Idag är en riktigt seg dag, nattens sömn och vädret som gör det antagligen.
Provar förresten att mobilblogga från appen för första gången, och det verkar ju smidigt :-)


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback