September

2012-09-13 kl. 13:38:00 Skrivet i:
Ellie ♥ | Kommentarer (0)

Tänk att det är september redan, tom mitten av september. Hösten är definitivt här på riktigt, vissa dagar känns det som att det börjar närma sig vant- och mössväder. Men solen värmer fortfarande så det är svårt att veta vad man ska klä på sig, och de små. Men men, snart blir det kallare så är det beskymret ur världen ;-) Igår blev jag ett år äldre också, blev dock inte mycket firande eftersom Alex numera jobbar kväll mån-tors. Vi gick och köpte lite fikabröd och åt innan han åkte iväg och resten av dagen blev en utmaning som hette duga med en supergnällig och trött Ellie. Nåja, födelsedagar känns inte så viktiga längre nu på "äldre dar" ändå, haha.
 
På tal om Ellie ska jag försöka skriva ett nytt utvecklings-inlägg om henne snart. Hon har ju hunnit bli hela 8 månader redan, tiden bara springer iväg. Tyckte det var nyss vi hade en mini-tjej som spelade i 2 kilos klassen :-) Men nu är hon inte så liten längre. Besvärlig är hon dock, sover knappt på nätterna och äter knappt heller, utöver amning alltså. Växer gör hon iaf som hon ska som tur är, 7870 gram och 69 cm på 8-månadersdagen var hon (den 5 sep). Men som sagt, mer om Ellie-bellie senare :-)
 
Har också äntligen blivit med Emmaljunga-vagn. En Nitro City. Dock är den i Skåne, haha. Superfyndade en -11:a på Blocket för 2300 kr i nyskick och mamma var så snäll och hämtade den åt mig i Malmö. Så nu väntar vi bara på nästa gång vi ses så ska vagnen bli vår på riktigt, och det ska bli SÅ skönt att byta!


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback