Tvättar vinterkläder

2012-09-25 kl. 16:45:00 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

Idag roar jag mig med att tvätta Fabians gamla vinterkläder och skor, något av det ska Ellies lilla kompis Thea få låna och resten vet jag inte vart jag ska göra av faktiskt, om man ska spara eller sälja. Men jag tyckte iaf att det var lika bra att tvätta det också när jag ändå var igång :-) Så just nu är hela vårt badkar (som synes på bilden) ockuperat av vinterkläder och även torkställningen, haha.


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback