Dags för något nytt.

2013-03-07 kl. 14:12:25 Skrivet i:
Vardagen | Kommentarer (0)

 
Nu var det hemskt länge sedan igen. Vi har hunnit flytta till hus, Ellie har hunnit fylla 1 år och Fabian blir 5 år till sommaren. Tiden går fort, det händer mycket och jag känner att jag behöver skriva ner saker för att minnas. Det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa, och jag tycker det är hemskt tråkigt att jag inte haft tid och ork att skriva mer under Ellies bebistid, men det har ju varit av förståeliga skäl. Nu börjar man bli människa igen så smått, och ibland har jag lust att börja blogga igen. Men som förra gången jag slutade känner jag att jag vill börja om på nytt, med en ny blogg. Så snart hittar ni nog mig någon annanstans :-)
 
 
 


Kommentera här
- Kommentarer som anses stötande (enligt mig) tas bort.
- Anger ni er bloggadress svarar jag där, annars svarar jag här.
- Tänker ni göra reklam för något, var vänlig läs igenom inlägget först. Reklam passar inte i vissa inlägg.



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (det är bara jag som ser den):


Din blogg/hemsida:


Din kommentar:

Trackback